چگونه یک بنر تبلیغاتی موثر بسازیم؟
لینک های ویژه!
پیشنهاد می کنیم صفحات زیر را مشاهده نمایید:

کسب درآمد از فروش فایل
پروژه معماری
انجمن مهندسی معماری
آموزش تری دی مکس
پاورپوینت معماری
خرید بک لینک قوی
معرفی سایت های برتر
دانلود تحقیق
مصالح ساختمانی
مجله تفریحی
دانلود پروژه عمران
دانلود پروژه معماری
خرید رپورتاژ آگهی
نیشابور
مجله تفریحی و سرگرمی
خرید رپورتاژ آگهی ارزان
فروش فایل
دانلود پلان
دانلود مقاله و پروژه
خدمات ساختمانی
خرید بک لینک
کسب درآمد
آموزش 3d max
لوازم و تجهیزات ساختمانی
خدمات تاسیساتی ساختمان
آموزش کسب درآمد از اینترنت

تاریخ : چهار شنبه 18 تير 1393
بازدید : 685
نویسنده : محمد غفوری تبار

چگونه یک بنر تبلیغاتی موثر بسازیم؟

چگونه یک بنر تبلیغاتی خوب بسازیم؟, طراحی بنرهای تبلیغاتی, طراحی حرفه ای بنرهای تبلیغاتی, طراحی حرفه ای بنر تبلیغاتی,در طراحی بنرهای تبلیغاتی باید به چه نکاتی توجه کرد؟, مهمترین ویژگی یک بنر تبلیغاتی,چگونه یک بنر حرفه ای طراحی کنیم؟,مشخصات بنر حرفه ای, رازهای يك بنر تبليغاتی موفق, چگونه یک بنر تبلیغاتی برجسته و تاثیرگذار طراحی کنیم؟, چگونه یک بنر تبلیغاتی موثر بسازیم؟,
بنرهای تبلیغاتی (Banner) در ابعاد گوناگون و همچنین فرمت‌های مختلف، ترکیبی از تصاویر و متون تبلیغاتی هستند که برای هدایت خریداران از وب سایت‌های دیگر به صفحه ای خاص (و یا صفحه‌ی اصلی وب سایت) به کار می‌روند.

در طراحی بنرهای تبلیغاتی می‌بایست به چند نکته توجه کرد:

سبک و کم حجم بودن:
یکی از مهم‌ترین ویژگیهای یک بنر تبلیغاتی کم حجم بودن آن است. با توجه به سرعت اینترنت و میزان پهنای باند درکشورمان، باید طوری بنرهای تبلیغاتی را طراحی کنید که اکثر کاربران قادر باشند آن را مشاهده کنند.

جذابیت:
جذابیت اولین چیزی است که باعث می‌شود تا یک کاربر، یک بنر تبلیغاتی را مشاهده کند. امروزه کاربران در اینترنت به صورت غیر قابل پیش بینی با حجم وسیعی از بنرها و متون تبلیغاتی مواجه هستند. پس اگر می‌خواهیم تا کاربران را به سوی خود جلب کنیم می‌بایست بنرهای تبلیغاتی جذاب را برایشان به نمایش بگذاریم. خلاقیت را فراموش نکنید.
در بین بنرهای ثابت و متحرک، بنرهای تبلیغاتی متحرک جذابیت بیشتری دارند. بنرهای متحرک را می‌توان در دو فرمت swf (فلش) و gif (گیف) طراحی و پیاده سازی کرد.

بنرهای فلش چون به صورت انیمیشن‌های زنده طراحی می‌شوند، چشم گیر تر هستند؛ اما کاربران برای تماشای این نوع بنرها می‌بایست نرم افزار فلش پلیر را (افزونه‌ی آن برای مرورگرهای مختلف) روی کامپیوتر خود نصب داشته باشند. البته امروزه با توجه به وسعت کاربرد این فرمت نرم افزاری در دنیای مجازی، اکثر کاربران از این نرم افزار استفاده می‌کنند.

 





:: موضوعات مرتبط: مقاله , جدید , دانستنی ها , مطالب جالب و خواندنی , ,
:: برچسب‌ها: چگونه یک بنر تبلیغاتی خوب بسازیم؟, طراحی بنرهای تبلیغاتی, طراحی حرفه ای بنرهای تبلیغاتی, طراحی حرفه ای بنر تبلیغاتی,در طراحی بنرهای تبلیغاتی باید به چه نکاتی توجه کرد؟, مهمترین ویژگی یک بنر تبلیغاتی,چگونه یک بنر حرفه ای طراحی کنیم؟,مشخصات بنر حرفه ای, رازهای يك بنر تبليغاتی موفق, چگونه یک بنر تبلیغاتی برجسته و تاثیرگذار طراحی کنیم؟, چگونه یک بنر تبلیغاتی موثر بسازیم؟, ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پرداختن به موضوعات مختلف در این سایت چگونه است ؟

RSS

Powered By
loxblog.Com